Award!

Jeg har fått denne fra Hespetre!  Tusen takk!  Og ja, jeg er nok en sjelefrende på håndarbeidsfronten, tydeligvis. Bloggposten med papirposene hos deg var litt mer enn fristende. Heldiggrisen!

 

Jeg må jo sende awarden videre også.  Nå kryr det av spennende og kreative blogger der ute, så det burde la seg gjøre å finne verdige kandidater. Ettersom jeg er midt inne i UFO-landing for tiden, så kjenner jeg at jeg ikke klarer å prioritere inn blogsurfing i like stor grad som vanlig.  Dermed blir det fire eksklusive utvalgte som får award for kreativ blogging av meg:

Den lille Rose: Bloggen hennes er full av stilfulle bilder, myke strikkeprosjekter som frister meg til å lage det samme og så er det en av de bloggene man kjenner man blir i godt humør av å komme innom. Den varmer på måte som man bare må oppleve gjennom å besøke den. Lun, er nok rette ordet.

Sommerfuglen: Hun befinner seg i Polen får en award for kreativ blogging av meg for hennes hjertelig gode kombinasjon av blogging, strikking og studier. Jeg storkoser meg når jeg leser om pugging, kjemiske strukturformler, knapper og garn om hverandre. En blogg for meg rett og slett, som kjenner meg godt igjen.

Harpa: Islands førstedame på Ravelry? Hun lager nydelige ting og jeg kan jo ikke annet enn å innrømme at jeg kjenner lysten på ny islandstur er mer enn påtrengende hver gang jeg er innom bloggen hennes. Lekre bilder tar hun, både av islandsk natur og av strikkeproduktene sine, og så er det jo litt morsomt å lese islandsk da! Harpa har også en blogg på engelsk for de som ikke finner islandsk like spennende som meg.

irene-w: Strikkedame med stor kapasitet og nå også som sjefsorganisator for UFO-landingskonkurransen. Det aller morsomte å finne i irene-ws blogg er kakene som det kan være vanskelig å finne mellom alt strikketøyet. En sjelefrende som kakebaker, tydeligvis. Kanskje jeg burde blogge kakene mine jeg også?

Denne teksten her føølger awarden, sånn at man har reglene klare. Slike er til for å brytes er de ikke? Men jeg skal da linke til Hespetre som har gitt meg awarden. Det er en blogg  jeg må innom flere ganger, for det var jo så mye herlig ull i posene henne!!!!

The rules are as follows for the nominees:
1. Copy the award to your site.
2. Link to the person from whom you received the award.
3. Nominate 8 other bloggers.
4. Link to those on your blog.
5. Leave a message on the blogs you nominated.

I’ve got an award from Hespetre for my creative blogging. Thanks a lot. I have not had the time to pass it to eight other creative bloggers, as I’m in a UFO competition  these days. That means I’ve picked four exclusive bloggers to have it. These are presented above: A short summary: Den lille Rose gets it for the atmosphere she’s able to make on a blog. Sommerfuglen get’s it for her eminent mix of studies, molecular formulas, buttons, yarn and needles, HarpaJ for making a blog that shows the best of Iceland and makes me want to go back to there as sooner than possible. She’s got to be Iceland’s first lady when it comes to knitting, yarn and needles? Irene-w gets it for her delicious cakes which may me hard to find in the middel of UFOs and yarn.

~ av habitata den mars 23, 2009.

6 kommentar to “Award!”

  1. Tusen takk for hyggelig award og kjempekoselig kommentar 😀

  2. Hei
    Ja, «noen» tar ikke hensyn til at vi har en stor konkurranse på gang, men oppgraderer uten noen form for varsling. Jeg kommer inn i forumet så fort jeg kan og da blir gruppene fastsatt en gang for alle. Det er greit at dere vil ha med en person som starter på 0 poeng hos dere. 🙂 Guuuud, jeg er sliten i dag!!! Føler jeg helt i bakrus 🙂

  3. Jeg har fått award av deg! Takk ! smil smil smil.
    Ufoer som ikke ble postet i forumet innen kl 23:59 i går er ikke med i del 1, uansett grunn. Men de kan komme med i del 2. Bare husk å melde de inn i visningstråden før dere viser fram ferdig produkt da :-)))

  4. Du er ikke den eneste utålmodige, nei. Har fått mail fra flere. og så er det en liten diskusjonstråd på Ravelry også, men den er liiiiiiten. Jeg går snart fra kontoret, skal på DSA og hente premier!!! tralalala

  5. Heisann. Innom for å ønske deg ei god påske 🙂

  6. Hei!
    Bare innom en snartur for å ønsek deg ei riktig god påske :)!

Legg igjen en kommentar