Nyttårsquiz….?

 

 

Jeg kunne jo ikke vise bilder av julegaver i desember, i alle fall der det var fare for at mottakerne kunne finne på å finne bloggen min… Her er i alle fall noen av dem. To par pulsvanter, begge strikka, tova og deretter nålefilta. Et par var til en som kjører…, ja du kan jo gjette… og det andre paret er til ei som… ja, du kan jo gjette her også – rene nyttårsquizen dette her! Og gjetter du ikke svaret, så får du sove på det og prøve igjen senere!

 

 

I couldn’t show photos of gifts for Christmas here in December, so I spared them. Here is some sort of a new year ot quis for you: What does the man do who got the black ones??? And what are the favorite hobby of the woman who got the green ones?? Nay? You couldn’t say? Well, the you may sleep on it..

~ av habitata den januar 5, 2010.

5 kommentar to “Nyttårsquiz….?”

  1. Som ubeskjeden ønsker av julegave fremfører jeg et D Y P T bukk, full av takknemlighet og beundring for dine evner. Jeg ble vidunderlig overrasket over hvor fine de var. Og jeg antar at det er du som har bestilt -31°c til Toten, slik at jeg skal få prøvd og testet ut pulsvarmerne. I den forbindelse må jeg si at de funker, og det er greit nå. Vennligst still termostaten tilbake til normal januartemperatur.

    Tusen takk, Monica!

  2. Takk og takk – det er morsomt med sånne tilbakemeldinger! Men, nei, du Asbjørn, jeg har nok ingen kontakter der oppe, det vet du da! Og hadde jeg kjent til DENNE kulden, så hadde du ikke fått pulsvanter, men heldekkende doble tykke tovavotter! Håper det er inne du har brukt dem, og ikke kjørende på sykkelen i -31°C…

  3. Kontakter kan man ha, uten at man engang vet om det… Men den kan vi ta senere.

    Ja, det er mest inne. Har jo også måtte prøve de til postkassa og søppeldunken og slikt. Men det blir litt svalt på tuppene etterhvert!

  4. Heisann . . . her må det bare tilføyes fra den andre mottakeren,
    at pulsvarmere med skinnhansker inni, fungerer alldeles utmerket.
    Så disse pynter jeg meg med i frosten når jeg drar «på byen».
    Skal ikke røpe motivet eller hva jeg driver med, i tilfelle noen vil gjette. Men at jeg ble overrasket og glad, det skal være sikkert.
    TUSEN TAKK kjære kunstnerniese.

  5. Jeg er en heldiggris jeg som har sånne snille mennesker som skryter av meg! Da får jeg jo så lyst til å lage mer fint. Oppdaget jeg at jeg hadde lagt bildene inn som galleri, og det er ikke særlig vellykket. Nå vises bildene bedre!

Legg igjen en kommentar

 
