Nålefilting og vonde fingertupper

Jeg har nålefilta litt i det siste og det er jo så morsomt at det er vanskelig å legge fra seg. Siden jeg har åpnet en liten butikk på Epla.no, så synes jeg jo at jeg kan lage så mye jeg vil også – forhåpentligvis «slipper» jeg å ha alle boende her til jul. Ikke det at jeg er folkesky, men å ha nissedamer med store pupper og haugevis med huldre i stua til jul, kan jo blir litt for mye av det gode… Her noen av dem – ikke alle er helt klare for å posere for fotagrafen enda, men her er de modigste: Turid, Astrid,Mia,Oda, Gunhild, Marte og Frank. Ingvild, Maren og Maja kommer luskende etter…Og..kanskje kommer det enda flere opp fra ullhaugen min? Det er utrolig hva som bor i ulla!

 

~ av habitata den november 18, 2009.

4 kommentar to “Nålefilting og vonde fingertupper”

  1. Så artige disse er! Den grønne på døra, -kjempeflott!!! Men følger døra med? Helt herlig, med krok og det hele!
    Ha en fin dag!

  2. Takk for koselig kommentar om lillepusen og andre ting. Det er ennå fælt å tenke på ham, vi hadde så god kontakt med ham!
    Disse huldrefigurene dine har jeg vært inne og sett på, men jeg må ha plagdes med kommentaren, for jeg fant den ikke! I all fall syns jeg de så lovende ut, og jeg skjønner hvorfor du har endret navn til Huldras hule!
    Jeg har også kjøpt nåler, men har bare begynt forsiktig på flater…

  3. oi så mye lekkert du lager i ull! Har aldri prøvd meg på slike nålefilting selv men jeg synes det er veldig vakkert med slike figurer du har laget. Også så store pupper du har gitt dem! Fantastisk :D. Pussig at kommentaren min hadde havnet sammen med spam…… vet ikke hvorofr jeg jeg :p

  4. Så utrolig mye fint! God helg!

Legg igjen en kommentar

 
