Kool-Aid i postkassen min!/ Kool-Aid in my mailbox

Se hva jeg fikk i posten! Ok, det var ikke helt uventet, jeg har jo selv bestilt posene, men morsomt å sitte med dem i hånda likevel. Nå må jeg bare finne meg noe egnet garn, planlegge litt, lese litt på nett for å se etter tips og erfaringer andre har gjort og så er det bare å blande, farge og kose meg! Har du noen tips til meg, har du skrevet noe om kool-aidfarging i bloggen din, jeg besøker deg gjerne for å se hva du har fått til!

 

007

Look what I’ve got in my mailbox! It was not totally unexpected, I had ordered them myself, but still I find it very amusing to hold those small bags in my hands. Now, I just have to find some suitable yarn, dye it and have fun! Do you have any experiences you want to share with me? Have you written something on your blog about Kool-Aid dying, I’ll be glad to be invited in!

~ av habitata den mai 12, 2009.

5 kommentar to “Kool-Aid i postkassen min!/ Kool-Aid in my mailbox”

  1. Hei. Jeg har farget garn med Kool Aid, og jeg fikk mye lærdom i bloggen til Sylvia http://sylvez.blogs.no/2007/04/19/coolaid~2119042/
    om du tar kontakt med henne vil hun gi deg mange fine råd.
    Jeg kjøpte noe som heter Synthrapol hos Ellens Butikk http://www.mamut.net/ellensbutikk/default.htm hun driver med farging både av garn og stoff. Dette stoffet skal ta bort overskuddsfarge og binde den fargen som er. Håper dette kan hjelpe deg litt. Lykke til!

  2. Å, så mye farger, gleder meg til å se resultatene 🙂

    Kan jeg spørre om hvor du kjøper Kool Aid?

  3. Tusen takk for svar :-), men linken kom dessverre ikke med… Har du lyst å gi meg den igjen? 🙂

  4. Hvis du tar en tur innom bloggen min http://rubia1.blogg.no eller til Lykketrollet http://trulte38.weblogg.no og blar litt, vi du finne våre første forsøk på å farge med Kool Aid. Ett lite tips….det går med MASSE farge! Så langt har vi stort sett fått pastellfarger forde vi har brukt for lite Kool Aid. Vi har brukt ca. 1-2 poser pr. 50 gram garn. Men neste gang skal vi bruke en del mer. Lykke til! Det er skikkelig gøy!!!

  5. heisann. hvis du går inn på bloggen min finner du oppskrifter på farging med koolaid. Oppskriftene ligger som linker på høyresiden av bloggen under * oppskrifter *

Legg igjen en kommentar

 
