Pay It Foreward!

 

0101
….
Da jeg kikket inn vinduet til Linns verden, så fant jeg denne morsomme ideen. Her lukter det Kardemomme, tenkte jeg og tok den med meg hjem hit til meg. Det er vår og man får lyst til å være litt ekstra snill. Har du lyst å få en liten pakke i posten fra meg, og glede noen andre på kjøpet, så leser du videre her: Det er enkle regler her som kan minne litt om Kardemomme by.
Du må oppfylle  3 krav for å være med: 
1. Du må ha egen blogg, så du også kan strø om deg med gaver til snille kjente eller ukjente mennesker.
2. Du må ha lyst til å glede andre.
3. Du må sende dine egne 3 gaver avsted innen de neste 365 dagene.

De første 3 som kommenterer dette innlegget, blir dem som innen ett år får tilsendt en gave fra meg!
Det eneste jeg ønsker at du skal gjøre er at du gir det samme løfte i din egen blogg. Når du har skrevet kommentar og ser at du er blandt de 3 første, kan du vente at jeg tar kontakt med deg gjennom bloggen din eller e-posten din for å få navn og adresse slik at jeg får sendt gaven avgårde.  Lykke til!

 

I peeked into a window at Linns verden (Linn’s world), and found this funny idea. It smells kindness, and I brought the idea back home to my own blog.  Would you like a small gift from me, and do you like to make someone else smile when they open their mailbox? Here’s what you’ll have to do: It’s three simple rules:
  1. You have to have a blog, so you can pass the challenge further
  2. You must like to make other people smile.
  3. You must wrap and send your three gifts within the next 365 days.

The three first who comments in this post will be the lucky three who’ll a little gift from me. I will take contact with you through you blog or by email so I can have a name and an adress to send my gift to! Good luck!

~ av habitata den april 27, 2009.

10 kommentar to “Pay It Foreward!”

  1. Hei.

    Er jeg førstemann ;o))

  2. Hei.

    Jeg er førstemann ;o))

  3. Du er førstemann, eller både første og andremann? Superdupert, jeg har deg bak øret!

  4. Jeg vil være med! *løper inn på egen blogg for å blogge om dette*

  5. hkangora og irene-w er notert! Og da mangler det en heldiggris som skal få være ekstra snill, og hvem blir det???

  6. Meg? Klar for ny runde med pay it forward!

  7. Da har jeg tre stykker som skal få en hjemmelaget gave fra meg! De heldige (?) er hkangora, irene-w og MagFly! Jeg tar kontakt for å sikre meg adresser å sende gave til!

  8. nå kom jeg på denne — åhh, ikke lenge igjen!! 🙂

  9. Har ikke glemt dere, om dere skulle tro det 😉

  10. […] har meldt meg på “Gi det vidare” igjen. Denne gongen vart eg ein av tre heldige hos Habitata. Eg får ei overrasking derifrå, og sender gleda vidare til tre andre. Reglane er som […]

Legg igjen en kommentar

 
