Noen setter pris på meg og bloggingen min…

«Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET – nærhet i rom, tid og forhold.
Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.»

 

Tusen takk til Linn med bloggen «Et vindu inn i Linns verden» og Pia med bloggen «Pias blogg». Det er ikke så mye som skal til for at dagen blir bittelitt bedre. Håper de føler det slik de som mottar denne fra meg også. De har alle blogger jeg ofte er innom og som jeg gjerne vil glede litt ekstra i dag!
Jeg sender dermed denne videre til Ronille, Hobbymegher, Erica, Hespetre, Synnøve og Tone M. Ta med deg den gode følelsen av å vite at noen liker bloggen din og det du holder på med. Vil du sende den videre gjør du det, og vil du bare nyte følelsen av at noen setter pris på deg så gjør du det uten å føle presset om publisering eller videresending på bloggen! Ha en fin vårdag!

~ av habitata den april 21, 2009.

2 kommentar to “Noen setter pris på meg og bloggingen min…”

  1. Tusen takk!
    Har jeg ikke fine anti-spam ord da? Jeg og gubben har hatt det gøy 😀

  2. Hei!
    Tusen takk for awarden! Det setter jeg kjempepris på. :0)

    Jeg har vært me lilletulla på sykehus noen dager, så jeg har ikke vært på nett. Derfor har jeg ikke fått svart deg før. :0)
    Ha en fin kveld, og takk igjen!
    Klem!

Legg igjen en kommentar

 
