I postkassen min i dag fant jeg…/ In my mailbox today I found…

…dette!030

Knappene med pinnsvin på er fullstendig meg. Lurer på hvor de skal brukes? Inntil videre skal de få godgjøre seg på et lett synlig sted så inspirasjonen kan komme å ta meg med avgårde sammen med garn og pinner. Symaskinen min skal luftes igjen, kanskje syr jeg noe de kan passe til?

 

this!

Buttons formed as hedgehogs – completely me. I wonder where to use them? Until I get a bright ide, I\’ll leave them clearly visible, so I can get inspired. My sewing machine is supposed to be back in work soon, maybe I\’ll sew something that needs buttons?

~ av habitata den april 15, 2009.

Én kommentar to “I postkassen min i dag fant jeg…/ In my mailbox today I found…”

  1. Så morsomt at du likte dem! 🙂

Legg igjen en kommentar

 
