Jeg konkurrerer mens jeg strikker / I’m competing while knitting

Jeg er med og konkurrerer om et gavekort fra herlige Snella & PetronellaDuften av erteblomster sin blogg.   [100022.jpg]Ærlig skal man være, så jeg innrømmer det med en gang. Jeg hadde ikke vært innom sidene deres før jeg kom over konkurransen deres hos Irene W i dag. Etter en tur innom der fant jeg ut at her er det fare for at jeg kommer til å handle, så hvorfor ikke slenge seg med på konkurranse og litt gratis reklame for noen jeg tror har noe å tilby både meg og de som skulle ramle innom bloggen min. Derfor anbefaler jeg folket om å surfe innom Duften av erteblomster  og hive seg med på konkurransen. Og siden jeg er i gang med reklamen, så låner jeg med meg et bilde til fra konkurransen, er ikke disse  knappene til høyre nyyydelige?  Jeg har jo vært innom øyenstikkere selv i bloggen min, så her er mer for den som vil vite litt om knappemotivet!Forresten, så synes jeg slik gratisreklame er ganske morsomt. Det lurer meg inn på sider jeg ikke nødvendigvis treffer selv på mine surferunder, og det er så mange nettbutikker som selger de nydeligste ting, men som ikke sitter på så mye penger at de lett kan nå ut til sine potensielle kunder. Jeg elsker små butikker med håndlagde ting, sjel og som satser på kvalitet og særpreg fremfor billig, billig masseprodusert skvip. Dessverre krever det både mot, penger og hardt arbeid å konkurrere med kineserne om å prodsere noe. Mitt lille bidrag i dag er å delta i denne konkurransen.

[SnellaOgPetronella.jpg]

I’m in a contest hoping to win a gift card (giving me lovely buttons ) from Snella & Petronella . To be honest, I haven’t visited their site before I found it through another blog this morning. Well, as I consider it a risk that in the nearest future will buy something from them, I’ll give them some space at my blog too for free commercial. I don’t know if they send abroad, but if you find something you like, send them an email and ask.  I loved the dragonfly buttons, and guess why? Have a look at this post from my blog.  It takes courage, money and a lot of hard work beeing on the same marked as the chinese. As I love small lokal shops selling hand mande items with soul and quality, I’m happy when I come over shops such as these, that uses this way of getting in contact with there potensial customers.

~ av habitata den januar 29, 2009.

Én kommentar to “Jeg konkurrerer mens jeg strikker / I’m competing while knitting”

  1. Flotte knappar! Lykke til!

Legg igjen en kommentar

 
