Jeg har fått en award!/ I’ve got an award!

Tusen takk til Anja for Award for kreativ blogg! Jeg har vært bortreist en liten uke, og så kommer jeg hjem til denne.

kreativ_blogger_award1

Takk igjen! Det er alltid godt å få litt skryt, så jeg tar med meg denne inn i en ny blogguke. Selv om det ikke ble så mye blogging forrige uke, så ble det fart i strikkepinner og heklekroker. Det ble stort sett småplagg, men det er jo en grei avveksling fra lopapeysaen jeg strikker på til mannen min.

Denne awarden må jeg jo sende videre til noen jeg mener har en kreativ blogg, og da må jeg nok tenke meg litt om. Det er mange kreative og fine blogger der ute som jeg avlegger noen besøk til, men jeg velger ut disse til å få den videre fra meg: Supernøtt med bloggen Vridd rett. Hun tar nydelige bilder og ser sine prosjekter fra en vinkel som treffer meg. En annen som fortjener denne awarden er:Ziarah med bloggen Ziarah’s blog of creativity. Hun har en kreativ tilnærming til blogginga, og det er spennende å ta en tur innom. Alltid noe nytt her, betraktinger om flere emner som jeg liker å lese om. Og da tror jeg at jeg stopper der.

I got this award from Anja for having a creative blog! I have been away a week now, and it was good returing to this. Everyone likes to hear that someone likes what they’re doing, and so do I.  I’ll have this award in my mind in my next blogging week. Even if it doesn’t got much blogging last week, my needles and hooks got warm. Mainly smaller items, but that’s ok since I’m working on a lopapeysa for my husband.

This award has to be passed to someone with a blog I find creative. There are several blogs  I visit that have interesting blogs, but I think I have found two who deserve getting this award: Supernøtt blogging Vridd rett. She takes good photos  and describes her projects in a way I find interesting and creative. Another who deserve this award is Ziarah blogging at Ziarah’s blog of creativity. She has a creative blog as she states herself. Always something new to find in her blog, and she writes about several topics I find exciting. Visit them!

~ av habitata den januar 21, 2009.

4 kommentar to “Jeg har fått en award!/ I’ve got an award!”

  1. Og nå ble jeg glad også! Tusen takk og det beste av alt er at jeg oppdagen den flotte bloggen din 😀

  2. Takk for det! Kommer det mer skryt å så får jeg skifte til rød bakgrunn her….;)

  3. Tusen takk! Legger til bloggen din i leselista mi, jeg 🙂

  4. Så morsomme tøfler og gratulerer med award.

Legg igjen en kommentar

 
