Gratis mønster på solvottene! / Free pattern «solvotter»

Da har jeg lagt ut gratis mønster på Solvottene mine til høyre her, øverst på siden. Lykke til om du prøver deg på oppskriften min. Gi meg tilbakemeldinger om du finner noe som er feil eller uteglemt da. Enn så lenge ligger oppskriften kun på norsk, forhåpentligvis kommer den på engelsk også etterhvert.

~ av habitata den januar 8, 2009.

6 kommentar to “Gratis mønster på solvottene! / Free pattern «solvotter»”

  1. Flotte votter!! Så fint at du legger ut mønster, jeg skal ha det i tankene den gangen jeg tørr å prøve meg på noe slikt! Ha en videre fin dag og takk for titten!

  2. Herlig votter dette ser ut som… får se om jeg får strikket de en gang… linker opp til deg når jeg gjør det…

  3. Tusen takk for mønster – de blir nok strikket med tid og stunder:-)

  4. For en koselig blogg du har! Utrolig fine bilder her! Du lager mye fint, likte veldig godt de fargerike vottene og lua. Så fint at du deler oppskrifter du lager!

  5. Ønsker deg ei fin helg 🙂

  6. Hei, takk for at du deler mønster, vil prøve meg på disse

Legg igjen en kommentar

 
