En liten nesten tilfeldig lue med vott / A smaller almost accidental cap with mitt

086

Den forrige var så populær at det bare måtte bli en til med det samme. Det kan vel godt tenkes at det blir enda flere slike. Jeg tenkte dessuten at det kunne passe med votter til i samme mønsteret, så derfor ble det en vott også. Lengre er jeg ikke kommet for jeg forsøker nå etter beste evne å konsentrere meg om lopapeysaen til mannen min. Det er vel ingen som fortjener noe hjemmelaget fra mine hender mer enn han!

Når det gjelder mønster til votten så er det noe jeg har lagt selv etterhvert som jeg har heklet. Jeg har et lite nyttårsforsett på dette punktet her. Jeg håper jeg kan være flinkere til å skrive ned det jeg laget selv. Kanskje kommer det flere til gode enn meg selv?

 

 

096

088The last I made was so popular that I had to make another one right away. It may be more of these… I came to think about making mittens in the same pattern, and so I gave it a go. So far just one, because I try to consentrate on knitting the lopapeysa for my husband. I don’t think anyone deserves something homemade from my hands more than he does! When it comes to pattern for the mitt, it’s just made up as I crocheted. I hope to be better at writing down my patterns from this year on. Maybe some more than myself will profit from that?

~ av habitata den januar 8, 2009.

2 kommentar to “En liten nesten tilfeldig lue med vott / A smaller almost accidental cap with mitt”

  1. Herlig denne lua er og smart ..Farge rik og fin…spennende det med vottene Husk og noter ned oppskriften (jeg glemmer bestandig) disse vottene så herlig ut og så fargerike og rest garn må vel være toppers her…

  2. Kjempe stilig lue å votter!!!

Legg igjen en kommentar

 
