Turn-a-squarelue

121

Nok en julegavepresentasjon herfra. Denne strikket jeg til en ung mann på 22. Det er en lue kalt turn-a-square fra Brooklyn Tweed. Den er strikket i dobbel plötulopi fra Àlafoss på Island. Modellen på bildet passet den i alle fall, om mottakeren gjorde det samme er jeg ikke sikker på, men det får jeg vel se tenker jeg. Jeg likte godt å strikke denne, og var veldig fornøyd med fargeskiftene som jeg fikk til å bli omtrent usynlige.

This was also a christmas present, made for a young man at 22. The pattern is from Brooklyn Tweed. It’s knit in double plötulopi from Àlafoss in Island. The model did indeed fit it, so I just have to hope the recipient also did. I liked making it, and was very content with the color changes which I got almost invisible!

~ av habitata den januar 4, 2009.

Én kommentar to “Turn-a-squarelue”

  1. Fin lue og den under var veldig morsom!

Legg igjen en kommentar

 
