Jeg er nesten tilbake…/ almost back…

Det ble ikke den jula vi håpet på i år. Alle har vært nede for telling med feber fra før jul og frem til i dag. En av fem har kommet seg på beina, og to er på antibiotika… Det er bare å håpe at det nye året blir bedre enn slutten på det forrige.  Takker for julehilsen forresten. Jeg kom meg i alle fall nærmest i mål med mine egenproduserte julegaver i år. Mannen min insisterte på to kjøpte da det kom opp muligheter for kjøp av designklær på dette lille driftige stedet vi bor på…  I alle fall, det ble likevel rundt 25 stykker som fikk mine egenproduserte julegaver i år. Litt stolt over å komme i mål med det! De fleste vil bli lagt ut her etterhvert tenker jeg, så da vil nok blogginga mi ta seg opp igjen etter hvileskjæret i desember…

~ av habitata den desember 30, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
