Et restenøste gav meg en idé / The one skein left gave me an idea

013 

Jeg hadde et restenøste liggende av dette garnet i kurvene mine, og kom plutselig på at dette er utgangspunktet for julegaven til mine svigerforeldre! Det jeg vet med sikkerhet er at dette ikke er nok garn for det jeg har startet på, men hva gjør nå det? Dette er en gylden mulighet til omsider å ta tak i en evig kilde til irritasjon…så får dere komme tilbake og se hva det er dom gjemmer seg i mine skap.

0091

Some days ago I slipped into o leftover skein of yarn, and decided it would make up a nice gift for my parents in law for Christmas. I know for sure that one skein isn’t enough for this project, but that’s not a problem… This is a golden opportunity to finally put my hands on something that have annoyed me for years… well, you have to come back to see what’s hiding in my closets…

 

~ av habitata den november 9, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
