Nye hjem i boks til alle små!

0401

Da er fremtiden til de små lodne vennene våre sånn omtrent planlagt. Sveinung (jada, oppkalt eller Mr. Sundli) han blir her hos oss. Tyri skal til Kyrksæterøra, Bajas skal til Vanylven og den siste tispa, som foreløpig heter Blondie (jada, Debbie Harrys Blondie…) hun skal til Bergen, eller rettere sagt Nestun.  De kan bare glede seg, for til jula blir det fest i julegaver, juletre og julepynt. Det blir nok litt trist å si farvel til de tre små som skal forlate oss, men vi har god tro på at de alle sammen havner hos mennesker som vil ta meget godt vare på dem. Kanskje er det noen av dem som kommer til å bruke ulla til noe også? Det hadde vært veldig morsomt!

~ av habitata den november 8, 2008.

10 kommentar to “Nye hjem i boks til alle små!”

  1. Så nydelige valper,rett og slett bedårende..

  2. Helledussen for nokre søte små skapningar! Kan tenke meg at det er liv i stova med tre slike i tillegg til ungar!

  3. Hei,
    Eg er interresert i å få høyre meir om desse hundane, og kanskje kjøpe ein i desember. Dei er heilt nydelege. Kan du sende meg ein e-post ? 🙂 nudi93@hotmail.com
    mvh Idun Sundnes Fiskaa

  4. Dersom dere vet om noen som vurderer å kjøpe hund – tips dem om bloggen min, så kan de ta kontakt med meg om de er interesserte! Det er mye å gjøre om dagen ja, men både valper, voksne hunder og ungene er så herlige at det gjør mer enn opp for alt arbeidet! Det blir litt tid til blogging på kveldene og litt strikking innimellom det meste likevel…

  5. For noen skjønne små nøster!! *forelska*

  6. Åååå sååå nusselig (atsjo, eg er knall alergisk, men elsker hunder…) Trollmor har akkurat kjøpt en Samojed.
    Ha ei fin helg.
    Klem 🙂

  7. Den hvalpen var kjempefin. Håper han får et godt hjem.

  8. Nydlig liten sak.Sikkert mange som ønsker seg en sånn.
    koslig blogg du har.

  9. Herlig ansikt på denne tassen! Vi skal ikke ha hund, men jeg smelter helt over sånne små 🙂

  10. Himmel og hav for en nuskete liten tass, men de blir store og mine to border collie ville nok ikke like slikt selskap på gården:)

Legg igjen en kommentar

 
