Jeg legger inn en ny link! / I’m adding a new link

Solig, ei svensk jente, har en veldig fin blogg og hun lager mye lekkert. Nå har hun laget konkurranse også. Dersom du legger igjen en kommentar hos henne, så kan du være en heldiggris å vinne en kjempesøt elefant. Så da øker jeg mine vinnersjanser siden jeg reklamerer for henne, og samtidig reduserer jeg sjansen min ved at vi blir flere om beinet (eller rettere sagt elefanten). Det er altså verdt et besøk hos henne, ellers hadde jeg ikke skrytt slik! Du finner bloggen hennes her.

Solig, a swedish girl, has a very good blog and she makes wonderful things. Now she has made a small(?) competition too. If you post a comment on her blogpost,you may be lucky and win a ver cute little elephant. So now I increase my chances of winning since I spread her words here, and at the same time I reduce my chances since we are getting more people fighting for the elephant. Her blog is worth a visit, otherwise I would not have recommended it. You find her blog here.

~ av habitata den november 6, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
