Award – til lille meg!!!!

 

Se hva jeg har fått! Hobbymegher har gitt meg, lille meg altså, en Award. Hurra og tusen takk. Jeg har jo ikke blogget en måned enda, så dette var kjempestas.  Jeg må jo sende den videre også, så da må det bli disse tre damene jeg mener bør ha en award fra meg:

  • Bente B –  Det var hennes blog som fikk meg til å begynne å blogge, hun lager så mye fint og skriver så inspirerende.
  • Solig -den svenske jenta som har en veldig lekker blog og som syr de herligste plagg og vesker – og elefanter!
  • Knittingalot: Damen bak knittingalot lager mye lekkert, ikke bare strikker hun lekre ting, men hun lager de herligste mønstrene også. Kjempeflink er hun, så hun fortjener også en award fra meg!
~ av habitata den november 6, 2008.

2 kommentar to “Award – til lille meg!!!!”

  1. Tusen takk, det var veldig hyggelig 🙂 God helg!

    Hilsen Tora.

  2. Tusen takk for kjempehyggelig kommentar og award 🙂 Så glad for at du ble inspirert, og bloggen din er jo kjempeflott!!

    Hilsen Bente B

Legg igjen en kommentar

 
