Sjal i englemasker /shawl of loveknots

Jeg pusler med et sjal i englemasker. Jeg har heklet det i et garn som heter Scala fra Sandnes Uldvarefabrik. Garnet har ligget i mine kurver noen år, og ventet på å bli til noe. Noe ble heldigvis dette sjalet! Jeg har flere nøster enda, og lurer nå på om dette er et sjal til meg, til min datter eller til noen andre. Jeg har derfor en liten tenkepause nå – hekle videre eller feste tråden? Det slo meg akkurat nå at det er mulig jeg har nok garn til begge. Dersom jeg fester tråden nå, så vil nok det resterende garnet kunne være nok til et annet et til meg selv… Det var kanskje løsningen ja.

I’m working on a shawl made up of loveknots. I have chrocheted it in a yarn called «Scala» from Sandnes Uldvarefabrik. The yarn has been in my baskets few years now, and was probably longing to be on the hook becoming something. Something was fortunately this shawl! I have several balls left, and now  I wonder if this is a shawl to me, to my daughter or to someone else. I need a little pause to think it over – or crochet further on cut the yarn? It struck me right now that it is possible I have enough yarn to both. If I cut the yarn on this shawl, the remaining yarn could be enough for another one to myself …  That might be the solution…
~ av habitata den oktober 22, 2008.

Én kommentar to “Sjal i englemasker /shawl of loveknots”

  1. Tusen takk for unngå-å-rekke-opp-tips i bloggen min. Skal absolutt vurderes neste gang det går galt.

    Flotte bilder du har i bloggen din 🙂 Jeg skal jammen lage meg en ball jeg også 🙂 🙂

Legg igjen en kommentar

 
