Dine merkelapper / Your labels

Jeg har vært innom en nettbutikk jeg vil anbefale i dag. Den heter «Mina namnband» og er svensk. Her finner du den:  www.minanamnband.se . Det er altså en butikk som selver merkelapper, trykte og vevde og det som mer er i mange lekre farger og utforminger. Nå er det bare for meg å gjøre meg opp en mening om hva jeg skal ha på lappen, skrive det inn, bestille og betale. Så regner jeg med at de kommer dumpende ned i postkassen min i god tid før julegavene skal pakkes inn. Jeg var innom bloggen til Zilie og lurte på hvor hun hadde fått de fine merkelappene sine fra. Sjekk bloggen hennes forresten, www.zilie.com, hun har laget mye fint, så der var det litt å la seg inspirere av!

I have visited a web shop I will recommend to you. It’s called «Mina namnband» and is Swedish. I’ts found here: www.minanamnband.se. This is a shop which sells woven and printed labels in many gorgeous colors and designs. Now it’s just for me to make me up an opinion on how it should look like, order and pay. Then I expect that they will fall in to my mailbox well before the christmas presents are to be wrapped up. I was visiting Zilie’s blog and wondered where she had bought those fine labels from. Watch her blog by the way; www.zilie.com. She has made a lot of nice crafts, so can maybe inspire you too!
~ av habitata den oktober 12, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
