Koselig at dere stikker innom bloggen min – nå ble jeg glad!

Jeg ser på blogstatistiskken min at dere er innom bloggen min  -i alle fall ganske mange! Jeg er jo helt ny i dette, så det er imponerende at såpass mange har vært innom. Håper dere kommer tilbake! Legg gjerne inn kommentarer, da blir jeg enda mer glad. Har dere noen tips til hvordan bloggen min kan bli bedre, så bukker og takker jeg for det. Jeg vil jo gjerne vite hvem dere er, dere som har vært innom min blogg. Har dere en blogg, så vil jeg gjerne ta meg en tur innom – legg igjen et lite spor, så finner jeg dere.

 

A quick look at my blog stats shows me that you are visiting my blog – at least more of you than I had expected so far! I’m brand new at this, so this is fun. Please come back, and leave a comment and a small hint of where on internet I can find your blog, if you have one. That would make me even happier. Do you have any suggestions on how I can improve my blog, please tell me. So, you are you? and where do I find more interesting blogs to read?

~ av habitata den oktober 12, 2008.

5 kommentar to “Koselig at dere stikker innom bloggen min – nå ble jeg glad!”

  1. Hei og takk for besøket i bloggen min! Spennende å være ny i denne verden ja! Nå har jeg kosa meg rundt omkring i din blogg, så masse fint du lager! Likte veldig godt gryteklutene du hadde tova sammen med barna!-superfine!! Ha en fortsatt fin onsdagsettermiddag!

  2. Hei!
    Dette var en utrolig delikat side. Jeg er ikke så mye inne i strikking og slikt, men jeg ser noen svært gode bilder og noen flotte barn. Det dukker også opp minner om is, god kaffe, latter og gode samtaler under en parasoll i hagen. Vi kommer tilbake!

  3. Supert det! Det kan jo hende det kommer noen bilder av bilder etterhvert også, dersom jeg synes kvaliteten når et visst nivå…

  4. En ting….. Jeg finner ikke hvor man krysser av for å ønske seg tov/strikkerier til jul!

  5. Merkelig, den skulle jo ligge omtrent her…;)

Legg igjen en kommentar

 
