Pulsvanter i garn fra Færøyene

Disse eller rettere sagt denne, for jeg holder på med denne akkurat nå, er strikket og heklet i garn fra Færøyene. Jeg var litt opprørt i går og trengte noe å koble av med, og uten noe mønster for hånden, så laget jeg denne her. Kanskje jeg somler meg til å skrive ned mønsteret?

These, or more correct this, is knitted and crocheted in yarn from the Faroe Islands. I was a bit upset yesterday, and needed something to take my thought away. Without a pattern at hand, I made this. Maybe I get myself to write down the pattern?

~ av habitata den oktober 8, 2008.

Legg igjen en kommentar

 
